C.L.I.C.K

Sunday, November 21, 2010

...sombong...



'sombong'...
apa la agaknya yg korang semua tahu pasal sombong...
bg aq sombong tue susah nak ditakrifkan...
owg boleh cakap kita sombong...
tpy realitinya kita x...
sebagai contoh...

kita pernah mengenali seseorang itu pada suatu masa dahulu...
tpy apabila masa dah lama berlalu dan org yg kita kenali dahulu sudah lama kita x hubungi...
di situ kita dah menyebabkan satu perpisahan...(apa aq merepek nie..hehe..lantak lah...)
jadi...
kita akan mungkin sedikit kekok untuk bertegur sapa....
adakah sebab kita 'KEKOK' bole menyebabkan org mengatakan bahawa kita sombong...
ini memang x patut...



aq ada search kat internet pasal SOMBONG...
actually aq bukan x paham pasal sombong tpy aq x paham kenapa org sekeliling kita selalu menjadikan kita sombong...(mesti x paham kan..heeee)
maksud aq...
orang selalu saja kata kat kita perkataan SOMBONG...
padahal diorang x tahu pown kita nie actually sombong ke x...



nie jer yg dapat aq search kat tnet tgah2 malam nie...heeeeee
pa pown aq x SOMBONG...heeeee

2 comments: