C.L.I.C.K

Saturday, July 31, 2010

...PindaH umaH...

...lagi2 prob je...
...esok 01.08.2010 hari aq nak pijak kaki kat umah baru...
...nie smua sebab dak2 yg x nak bayar dwet masa diowg duk dlu...
...last2 aq n da gang gak yg kena...
...mana adil semua nie...
...hmmmmmmm...
...mcam ne pown...
...esok nak g tgk umah lu...
...klu umah tue cam xde prob je...
...leh la aq duk sampai sem last...
...OMG!!!!!!!!!!...
...x sangka aq skang dah sem 5...
...masa aq wat blog nie pown aq dah sem 3...
...wah3...
...x sangka kejap je dah nak dekat 3 tahun kat politenik sultan azlan shah nie...
...huuuuuu...
...thank all my fren coz da bantu aq sampai sem 5 nie...
...x saba aq nak post aq dh graduate plak...hehe...

Tuesday, July 27, 2010

...pRojeK TimE...

...aaarrrrrgggghhhh...
...kelmarin 27 hb 7 2010 merupakan ari pembentangan projek...
...nasib baek la projek aq diluluskan...
...thank en nashrul cos tolong bg idea tuk projek ktwg...
...hmm...
...lepas satu masalah jadi lg masalah...
...hmmmm...
...penat giler r sem 5 nie...
...dah la ngan projek masa mula2 dulu asyik kena reject jer...
...skang tuan umah yg ktwg sewa plak nak rejectkan ktwg...
...aduh...penat giler...
...nak kena cari rumah lg...
...kenapa la poli x sediakan umah untuk student...
...kan senang...
...hmmm...
...sabtu nie maybe ktwg pindah la...
...hmmmmmm....
....dah la petang2 ada kelas muet...
...nasib baek aq ambik sebab nak masuk u...
...kawan2 aq dekat u tunggu aq k....
...hek3...