C.L.I.C.K

Thursday, March 11, 2010

Ari Last Kat Data TM.....

...salam...
...ari nie 12 mac 2010 merupakan ari last aq menunaikan tanggungjawab aq sebagai budak praktikal di unit Data seberang jaya...
...tpy x beerti aq dah abeh wat praktikal...
...still ada 3 bulan lg aq perlu hadapi..hah...
...ari nie penyelia aq x bg keluar n dia swoh aq siapkan laporan...
...arrgghhh...
...pening aq pikir nak wat cam ne...
...dah la ofis sejuk giler lepas aircon bru je dibaiki..huhu...
...seronok gak keje kat unit nie...
...yg x tahan tue aq sowg je kena 3 blan n da sowg g dak praktikal kena 1 blan je...
...tpy kira ok la...
...at least aq dah pandai wat keje sendiri...(tipu je)...

...haha...nie buku laporan aq...
...bru pagi td aq ambik sign dr penyelia aq...
...hehe...
...2 pown aq bru wat pg td gak...
...selamat x kantoi...
...klu x abeh dia x nak sign buku aq...
...tpy sign untuk tg minggu lepas...
...yg minggu nie aq x tulis apa2 pown lg...haha...
...g pown mgu depan aq dah ditempatkan kat 1 tempat yg bru...
...diowg ckap kat bgunan sebelah je...
...hehe...
...ok la dekat jgak...

...haha...format nak wat laporan...
...aq bkan nya tahu sgt nak wat laporan nie...
...jd kena la tgk slalu buku garis panduan yg lec bg...
...slamat ada gak buku tu...
...klu x abeh la aq xtau nak tulis apa...
...g pown skang bwu siap 40% klu x salah aq...hehe...

...huhu aq guna PC nie la tiap hari...
...nak wat cam ne nak arapkan laptop still x elok g...
...PC nie la aq guna tgk EMAIL, FACEBOOK, MYSPACE...
...n PC nie la aq guna wat BLOG nie...hehe...
...PC nie jugak la aq guna wat laporan aq...haha...
...kira PC nie memang banyak berjasa kat aq...
...THANK PC n En. Nasir sebab bg aq pinjam PC dia...
...actully aq guna x mintak pown...
...haha...
...hmmm...
...tgk la bru je sampai kat latar belakang organisasi...
...aq pown xtau nak wat cam ne mengenai skop organisasi...
...sapa2 yg tau bgtau la aq...
...heehee...
...arrggghhhh...
...k lah aq nak sambung wat laporan lg...
...lpas solat jumaat maybe lebih byk info aq dpat kot...
...heheheeehhee...