C.L.I.C.K

Sunday, February 28, 2010

jalan2 tepi PANTAI........

...selamat menyambut 1 mac 2010...
...huhu...
...love not in mine...
...huhu...ntah apa2 kan...hehe...




....wekk...

…huhu…ari nie dah pown masuk blan 3…

…kejap je kan dah 3 blan berlalu bg thun 2010 nie…

…huhu…ari nie aq just nak kongsi ngan korang time aq g penang…

…ala g kejap je…

….tue pown g teluk kumbar iaitu kawasan yg paling best bg aq untuk nelayan…

…kawasan kat teluk kumbar tue memang menarik tuk snap pic owg kata…

…hehe…ada sampan…

…masa aq g jalan2 tepi pantai time tue time matahari tenggelam…

…cantik giler r…klu bleh nak tgk slalu…

…tpy aq tau klu owg yg dah duduk kat citu mesti dah bosan…

….huhu…maklumlah aq fist time tgk matahari tenggelam nie….hehe…

…lebih kurang kul 7.15 pm cam tue r…

…aq actually g penang bukan saje2 g…

…tpy sebenarnya g jumpa mak n abah aq yg tgah cbuk wat umah pak tam aq…

…abah aq nie pandai baiki2 umah nie…

….jadi pak tam aq pown swoh la dia baiki umah dia….huhu…

…masa aq g teluk kumbar tue aq jumpa kawan aq yg tgl kat sana iaitu YUSUF n AZLAN

…diowg dak kelas aq kat PSAS…

…jumpa sembang2 ckit je sbab aq dah nak balik malam tue coz keesokanya

aq kena g praktikal keta…huhu…

…pasal lessen kete nanti aq cite2 lg…huhu…

…nie aq da tgalkan kenangan di penang…huhu…

...my cousin yg still at school...huhu...

...nie time matahari tenggelam...
...7.15 pm...

...7.17 pm...

...7.22 pm...
...tgk cantik kan pemandangan nie kan...huhu...

...best nyer jd budak2 leh men pasir...hehe...

...ntah la menda ape...tpy mcm tugu pown ada...huhu...

....sje snap skit bg ada lam hp je...huhu...

...wah kutip siput ke...hehe...

....wohhh...dah penat main pasir nak balik plak...bye...hehe...